همایش مدیران کل روابط عمومی دستگاههای اجرایی کشور 28 اردیبهشت ماه ، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی ، مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان با تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان و تلاشگران این عرصه گفت : روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا به این مهم بیندشیم و باور کنیم که توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی و غنای معنوی این فرآیند، نیازمند حضور مدیران ارتباط گستر است که دانایی، اندیشیدن را محور تعاملات و تلاش های خود قرار می دهند.
 
ربیعی تخصص محوری را در عرصه های ارتباطات مهم دانست و افزود : توجه به نیروهای کارآمد و متخصص و دلسوز روابط عمومی، برای پیشبرد جریان اطلاع رسانی و شفاف سازی هر چه بیشتر عملکرد ها و بازخوردگیری از نتایج و دستاوردهای آن ضروری است.
 
سخنگوی سازمان اوقاف کشور با اشاره به رسالت ها و کارکرد های روابط عمومی تصریح کرد : پاسداری از حقوق مردم و مخاطبان و در عین حال رعایت مصالح و منافع سازمان متبوع با روش های علمی و حرفه ای ، بهره گیری از فناوریهای نوین ارتباطی ، مردم مداری و روان سازی امور ، راستگویی و صداقت و واقع گرایی و تعهد به آرمان های دینی و اعتقادی مردم و اعتقاد به شفافیت فعالیت ها و عملکرد ها از جمله رسالت های یک روابط عمومی است.
 
وی با اشاره به میزبانی این سازمان از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی گفت : همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، کارشناسان و صاحب نظران و دست اندرکاران روابط عمومی ، روز یکشنبه 28 اردیبشهت ماه در موقوفه بزرگ هتل ارم تهران برگزار خواهد شد.
/2759/